Initiaza si intretine relatia cu clientul (prezentari, intalniri, negocieri, propuneri, rapoarte, contracte, urmarire client pentru incasari, pastrarea si gestionarea relatiilor cu clientii post-vanzare, pastrarea relatiilor cu potentialii clienti);
Prospecteaza piata, realizeaza fise de evaluare a preturilor/ofertelor din piata si face analize comparative pentru preturile/serviciile oferite de companie;
Realizeaza, trimite, prezinta ofertele de produse/servicii;
Intocmeste rapoarte referitor la sesizarile clientilor si gestioneaza rezolvarea acestora;
Gestioneaza relatia cu clientul de la primul contact pana la instalarea in locuinta;
Gestionarea serviciului complet de inchiriere pe toata durata contractului cu clientul;
Intocmeste raport saptamanal/lunar de activitate si un plan de actiune pentru luna care urmeaza;
Colaboreaza cu toate celelalte departamente din companie.
Cerințe:
Studii universitare;
Experienta relevanta in vanzari constituie avantaj;
Experienta in domeniul constructiilor constituie avantaj;
Bune capacitati de negociere si comunicare;
Experienta in intretinerea relatiei cu clientul (prezentari, intalniri, propuneri, rapoarte, contracte, gestionare situatii dificile);
Cunostinte solide de operare calculator - MS Office, Internet; pasiune pentru digitalizare
Cunostinte la nivel mediu de limba engleza;
Foarte buna capacitate de analiza, sinteza, interpretare, dorinta de invatare;
Receptivitate, intuitie, spirit de echipa; responsabilitate
Perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace si motivat de rezultat;
Atitudine principiala in relatiile cu oamenii/clientii, integritate;
Adaptabilitate /capacitatea de a intelege /actiona rapid
Dedicare
Orientare spre performanta
Excelenta (competitiv/dorinta de a performa,dorinta de autodepasire)